بحث تبادل نظر درباره اهانت شاهین نجفی به امام هادی علیه السلام






















سایت مجمع صنایع هوایی جمهوری اسلامی ایران

مجمع هوانوردان ایران

کجایی میثم تمّار تا از فضائل علی و آلش بگویی؟ متأسفانه این قدر در بیان فضائل اهلبیت علیهم السلام عقب نشستیم و غفلت کردیم که عده ای به خودشان جرأت داده اند مقدس ترین چیزهایی که ما داریم را مورد هجمه قرار دهند. جسارت به امام روشنایی ها امام هادی علیه السلام توسط بازماندگان تفکرات بو گرفته بهائیت نشانه ای از این است که دشمنان اهلبیت علیهم السلام حرفی برای گفتن در مقابل ایشان ندارند و تنها به شیوه پیشینیانشان هر جا که حرفی برای گفتن ندارند هو می کنند، سوت و کف می زنند، فحاشی می کنند و …

خدا را شکر که دشمنان ما را از احمقان قرار داد و خدا را شکر که امت حزب الله بیدارند. فرستاده شدن صدها پست توسط وبلاگ نویسان حزب الله در طی این چند روزی که جنبش وبلاگی "جانم فدای حضرت هادی علیه السلام" به راه افتاده، از ثمرات این قضیه بود و گرنه شاید خیلی از این بچه ها از وظیفه نوشتن از فضائل اهلبیت علیهم السلام غافل بوده اند.



شاهین نجفی خواننده رپ که از سال ۸۴ تاکنون با شبکه های معاند و بیگانه همکاری دارد در جدیدترین آلبوم خود ، آشکارا اقدام به توهین علیه حرم امام رضا (علیه السلام) کرد.

پوستر جدیدترین آلبوم شاهین نجفی با نام “نقی” در حالی منتشر شده است که در طراحی این پوستر سراسر توهین به حرم مقدس امام رضا (علیه السلام) است که این امر موجب واکنش‌های منفی در این خصوص شده است.

شبکه BBC نیز در حمایت از این اقدام زشت برای سایتی که اولین بار این آهنگ را پخش نموده است جایزه ویژه در نظر گرفته است.

این خواننده مبتذل که پس از ممنوع الصدا شدن در ایران به دلیل پخش موسیقی های زیرزمینی و مبتذل به آلمان مهاجرت نمود. وی در آلمان سرپرستی گروهی به نام «اینان» را نیز بر عهده داشت. وی سپس به گروه تپش ۲۰۱۲ پیوست.

گروه تپش ۲۰۱۲ با استفاده از ترانه های مبتذل و ایجاد جاذبه های جنسی، قبل از فتنه ۸۸ با گرایش مارکسیستی، بیانیه ای منتشر کردند که در آن از راه اندازی کمپین یکصد هزار امضا (!) در دفاع از حقوق بشر در ایران خبر داد ، تا با این وسبیله در بدنه دانشگاهی نفوذ نماید.

این خواننده در سال ۸۸، در آلبوم هایی جداگانه به توهین ولایت وفقیه و همچنین حمایت از فتنه گران پرداخته است.
آلبوم جدید "خواننده فتنه" در حالی با چنین مضامین سخیفی منتشر شده است که همزمان در آمریکا شاهد "قرآن سوزی" و توهین به مقدسات دین اسلام هستیم.

نظر شما درباره این اهانت بزرگ؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 20:16 توسط مهران|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : Pars Skin